REGULAMIN SKLEPU

INFORMACJE DLA KUPUJĄCYCH » REGULAMIN SKLEPU

I SŁOWNIK

1. Sprzedający - właścicielem sklepu internetowego Zimzonowicz.pl jest firma:

ZIMZONOWICZ Łukasz Samsonowicz

Adres firmy:

ul. Wrocławska 37

68-300 Lubsko / Polska

NIP: PL9281963969

Regon: 081193450

Numer wpisu do ewidencji działalności gospodarczej: R000403992/2014, Urząd Miasta i Gminy 68-300 Lubsko, Pl. Wolności 1.

Numer konta firmowego: 83 2530 0008 2046 1175 9704 0001

IBAN/NUMER KONTA: PL83253000082046117597040001

SWIFT: NESBPLPW
 
Nazwa banku: NEST BANK S.A.

Adres poczty elektronicznej sklepu: zimz@o2.pl

Telefon kontaktowy: [+48] 693 553 218

2. Klient – osoba fizyczna [konsument], a także osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, a która dokonuje lub zamierza dokonać zamówienia.

3. Sklep Internetowy/Sklep - dostępny pod adresem wwwzimzonowicz.pl, za pośrednictwem którego Klient może zakupić od Sprzedającego Towary.

4. Towary – rzeczy ruchome, prezentowane w Sklepie Internetowym, mogące być przedmiotem umowy sprzedaży.

5. Formularz Zamówienia - usługa nieodpłatna dostępna na stronie internetowej Sklepu, za pomocą której Klient może dokonać w Sklepie zakupu Towarów.

6. Regulamin – niniejszy Regulamin Sklepu Internetowego.

 

II CENY TOWARÓW

1. Ceny towarów znajdujących się w ofercie sklepu Zimzonowicz.pl wyrażone są w polskich złotych [PLN] i zawierają podatek VAT.

2. Podane ceny nie obejmują kosztów przesyłki. Koszty dostawy, są wskazywane w trakcie składania zamówienia.

3. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia i obowiązuje do czasu zakończenia transakcji.

 

III PROCEDURA SKŁADANIA I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

1. Z oferty sklepu może korzystać każdy, kto posiada zdolność do czynności prawnych.

2. Koniecznym warunkiem realizacji zamówienia jest podanie prawdziwego adresu zamieszkania, telefonu, aktywnego adresu poczty elektronicznej [e-mail].

3. Informacje zawarte na stronie internetowej sklepu stanowią jedynie niezobowiązujące zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia Umowy sprzedaży.

4. Zamówienia w Sklepie można składać wyłącznie drogą elektroniczną na stronie internetowej Zimzonowicz.pl 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. Klient kompletuje zamówienie wybierając z oferty znajdującej się na stronie sklepu towar oferowany do sprzedaży.

5. Wkładanie przedmiotów do wirtualnego koszyka odbywa się po kliknięciu przycisku "Do koszyka" znajdującym się przy danym towarze prezentowanym na stronie internetowej sklepu. Akceptacja zamówienia odbywa się w wirtualnym koszyku po kliknięciu przycisku "Zamów". Następnie należy wprowadzić własne dane teleadresowe oraz wybrać opcje dostawy/zapłaty wypełniając "formularz zamówienia". Każdorazowo przed złożeniem zamówienia, Klientowi są podane informacje o łącznej cenie za wybrany towar i dostawę.

6. Klient w polu tekstowym komentarza powninien podać wybrane opcje produktu jeśli są dostępne w ofercie: np. kolor, rozmiar, ilość. Kliknięcie przycisku "zamawiam z obowiązkiem zapłaty" kończy procedurę składania zamówienia.

7. Po złożeniu zamówienia Klient dostaje e-mailem potwierdzenie, że zamówienie zostało przyjęte do realizacji z prośbą o dokonanie zapłaty za zamówiony towar zgodnie z wybranym sposobem zapłaty.

8. Po zaksięgowaniu zapłaty za zamówienie na koncie dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży między Klientem a sklepem.

9. Brak wpłaty za zamówienie na konto sklepu w przeciągu 3 dni roboczych [termin 72h] od momentu potwierdzenia zamówienia przez sklep oznacza rezygnację z zakupu przez Klienta. Wysyłka zamówionego towaru odbywa się w terminie od 2 do maksymalnie 14 dni roboczych licząc od dnia otrzymania zapłaty za towar na konto sklepu. O wysłaniu zamówionego towaru Klient zostaje poinformowany, niezwłocznie, tego samego dnia na podany e-mail.

10. Sklep zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w przypadku braku dostępności towaru u dostawcy. W przypadku gdy część z zamówionych produktów nie jest aktualnie dostępna Klient jest o tym informowany telefonicznie bądź mailowo. Wówczas można anulować całe zamówienie bądź zakupić tylko te produkty, które są dostępne.

11. W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia jako adres Dostawy, pracownik Dostawcy pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny. W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego Towaru do Sklepu Internetowego przez Dostawcę, sklep skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt ponownej Dostawy.

 

IV SPOSOBY I WARUNKI PŁATNOŚCI

1. Do każdego zamówienia wystawiany jest dowód sprzedaży - faktura vat, który Klient otrzyma wraz z zamówionym towarem na podany adres. Klient otrzymuje także na maila eletroniczną fakturę vat za zamówiony towar.

2. Produkty oferowane przez sklep, takie jak: koszulki z nadrukiem, wydruki na płótnie, są każdorazowo przygotowywane / drukowane na zamównienie Klienta. W związku z tym sklep nie wysyła towaru za pobraniem. Realizowane są wyłacznie opłacone zamównienia.

3. Termin na dokonanie zapłaty to 3 dni robocze [termin 72h] od momentu potwierdzenia zamówienia przez sklep. Brak wpłaty w przwidzianym terminie oznacza rezygnację z zakupu przez Klienta.

4. Klient ma do wyboru następujące formy płatności:

  • płatność online za pośrednictwem serwisu Dotpay S.A. [waluta PLN, EUR]
  • płatność online za pośrednictwem serwisu PayPal [waluta PLN, EUR, GBP, USD]
  • przelew bankowy na konto: FM Bank PBP S.A. 83 2530 0008 2046 1175 9704 0001 [waluta PLN, EUR]
  • gotówka - przy odbiorze osobistym w siedzibie firmy [waluta PLN, EUR].

 

V KOSZTY DOSTAWY

1. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu:

  • POLSKA / Kurier-paczka [dedykowana przesyłka dla oryginałów, wydruków i naklejek wielkoformatowych - powyżej A3]
  • POLSKA / Poczta-list [dedykowana przesyłka dla t-shirtów, wydruków i naklejek do formatu A3]
  • UNIA EUROPEJSKA / Poczta-paczka [dedykowana przesyłka dla oryginałów, wydruków i naklejek wielkoformatowych - powyżej A3]
  • UNIA EUROPEJSKA / Poczta-list [dedykowana przesyłka dla t-shirtów, wydruków i naklejek do formatu A3]
  • odbiór osobisty w siedzibie firmy

2. Obszary dostawy: Polska / Unia Europejska.

3.  Koszty dostawy dostępne są w formularzu zamówienia w zakładce "Sposób dostawy i płatność" i zawsze wyświetlane podczas składania zamówienia. Wysłanie zamówienia przez Klienta jest równoznaczne z zaakceptowaniem obowiązującego kosztu dostawy.     

4. Koszt przesyłki pokrywany jest przez Klienta.

5. Czas realizacji zamównienia wynosi 1-10 dni roboczych licząc od dnia otrzymania zapłaty za towar na konto sklepu.

6. Czas dostawy gotowego zamówienia:

  • Polska: około 2-3 dni roboczych
  • Unia Europejska: około 7-14 dni roboczych
7. Przybliżony czas otrzymania zamówienia = czas realizacji + czas dostawy.
O wysłaniu zamówionego towaru Klient zostaje poinformowany tego samego dnia na podany e-mail.

 

VI REKLAMACJE I ZWROTY

1. Odbiór przesyłki

W razie niezgodności towaru z umową Klient ma prawo żądać wymiany towaru bądź odstąpienia od umowy. W dniu otrzymania przesyłki Klient winien dokładnie sprawdzić paczkę w obecności kuriera. Jeżeli przesyłka była w momencie odbioru uszkodzona, należy w obecności kuriera spisać protokół szkody i uszkodzone produkty wysłać na adres sklepu. Prosimy o niezwłoczne poinformowanie sklepu o zaistniałej sytuacji. Towar do wysyłki zabezpieczony jest zawsze folią pęcherzykową i zapakowany w gruby karton. 

2. Odstąpienie od umowy (zwrot)

2.1. Klient mający status Konsumenta może odstąpić od umowy sprzedaży towarów zakupionych w sklepie w terminie 14 dni (licząc od dnia odebrania zamówienia) bez podania przyczyny. Wymogiem jest przesłanie pisemnego oświadczenia Klienta [formularz zwrotu towaru], dokumentu sprzedaży (faktura vat) oraz zamówionego towaru wraz z wszelkimi dodatkami na adres: ZIMZONOWICZ Łukasz Samsonowicz, ul. Wrocławska 37, 68-300 Lubsko / Polska z dopiskiem "zwrot". Zwrot jest możliwy, gdy towar nie został uszkodzony przez kupującego (poza śladami zwykłego użytkowania). Koszt zwrotu ponosi Klient.

2.2. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności zgodnie z wystawioną fakturą vat, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba, że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru, lub do czasu dostarczenia przez konsumenta dowodu jego nadania. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

2.3. Wyjątek - zindywidualizowana produkcja "na zamówienie" z uwzględnieniem wytycznych Klienta nie podlega zwrotom i wymianie. Dotyczy to w szczególności oferty: "T-shirt + Twój wzór".

3. Reklamacja

3.1. W przypadku umów zawartych z Klientami mającymi status Konsumenta, reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową rozpatrywane są zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego. Przed złożeniem reklamacji zalecane jest skontaktowanie się ze sklepem za pośrednictwem poczty e-mail – pomoże to w sprawniejszym rozpatrzeniu reklamacji.

3.2. Klient ma 24 miesięcy na złożenie reklamacji. Sprzedawca ma obowiązek nieodpłatnej naprawy lub wymiany, albo ostatecznie udzielenia zniżki lub zwrotu pieniędzy.

3.3. Reklamacje można złożyć drogą pocztową poprzez odesłanie towaru wraz z oświadczeniem zawierającym opis wad towaru oraz dokumentem sprzedaży [faktura vat] na adres sklepu z dopiskiem na przesyłce „Reklamacja”. Reklamowany towar należy odesłać wraz z wszelkimi dodatkami dołączonymi do zakupionego towaru.

3.4. Sklep rozpatrzy zgłoszoną przez Klienta reklamację i udzieli odpowiedzi pocztą elektronicznie, niezwłocznie, bądź w terminie 14 dni roboczych od daty otrzymania reklamowanego towaru.

3.5. Po uznaniu reklamacji sklep wystawi Klientowi fakturę korygującą. Po odesłaniu przez Klienta podpisanej kopii faktury korygującej sklep zwróci pieniądze Klientowi za zamówiony towar bądź zaproponuje inny towar równowarty. Zwrotowi podlega pełna kwota objęta umową zgodna z dowodem zakupu (faktura vat). Sklep pokrywa koszty transportu reklamowanego towaru w obie strony.

3.6. Prezentowane na stronie sklepu skany / fotokopie prac mogą nieznacznie różnić się kolorystycznie od ich stanu faktycznego. Jest to zależne od ustawień parametrów monitora Klienta. Rozbieżność w odbiorze kolorów nie może być podstawą do złożenia reklamacji.

3.7. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

 

VII GWARANCJA

1. Przedsiębiorca jest zobowiązany do dostarczenia towaru wolnego od wad. Towar fabrycznie nowy jest objęty gwarancją na okres 24 mięsięcy.

2. Warunkiem gwarancji jest użytkowanie zakupionych towarów zgodnie z ich przeznaczeniem, oraz stosowanie się do zaleceń producenta [podanych na metce / dołączonej do produktu karty informacyjnej / informacji podanych na stronie internetowej].

 

VIII OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

1. Dane osobowe Klientów naszego sklepu internetowego podlegają przetwarzaniu wyłącznie w celu realizacji zamówienia: wystawienia faktury, rachunku lub prowadzenia sprawozdawczości finansowej i podlegają ochronie stosownie do bezwzględnie obowiązujących przepisów. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą Klienta na przetwarzanie przez sklep jego danych osobowych zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. nr 133 poz. 883) wyłącznie w podanym wyżej zakresie.

2. Sprzedawca przekazuje dane osobowe Klienta dostawcy [firma kurierska, Poczta Polska] wyłącznie w zakresie niezbędnym do realizacji dostawy.

3. Sklep nie świadczy nieodpłatnych usług drogą elektroniczna takich jak: newsletter, rejestracja i prowadzenia konta Klienta.

4. Formularz Zamówienia - usługa nieodpłatna dostępna na stronie internetowej Sklepu, za pomocą której Klient może dokonać w Sklepie zakupu Towarów, bądź skontaktować się ze sprzedawcą. Rezygnacja z usługi możliwa jest w każdej chwili i polega na zaprzestaniu wysyłania zapytań do Sprzedawcy.

5. Szanujemy prywatność Klientów. Dane osobowe nie są i nie będą udostępniane innym firmom dla celów marketingowych.

 

IX  POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane są zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

2. Składając zamówienie Klient oświadcza, że zapoznał się z niniejszym regulaminem i w pełni akceptuje jego warunki.

3. Prezentowane prace na stronie sklepu Zimzonowicz.pl podlegają ochronie praw autorskich. Wykorzystanie ich bez zgody autora jest zabronione. Zakupienie pracy nie jest równoznaczne z uzyskaniem do niej autorskich praw majątkowych.  

4. Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Klientowi treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje poprzez udostępnienie niniejszego Regulaminu na stronie Sklepu Internetowego, przesłanie Klientowi wiadomości e-mail wraz z elektroniczną fakturą vat, a także poprzez dołączanie do przesyłek dowodu zakupu i specyfikacji zawartej Umowy Sprzedaży.

5. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym oraz wykorzystywanie przez Klienta Sklepu Internetowego, Strony Internetowej Sklepu lub usług świadczonych przez Sprzedawcę, w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszający dobra osobiste osób trzecich.

6. Sklep zawiera pliki cookies. Uwaga! Korzystanie z tej witryny bez zmiany domyślnych ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić ustawienia.

7. Sprzedający ma prawo do zmiany powyższego regulaminu poprzez opublikowanie nowego regulaminu na tej stronie. Firma jest zobowiazana poinformować Klienta każdorazowo o naniesionych zmianach umieszczając datę aktualizacji na stronie sklepu. Zmiany te nie mogą naruszać praw nabytych Klientów korzystających ze sklepu.

8. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży, strony za obustronnym porozumieniem będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie korzystając z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodkach mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.

9. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla miejsca zamieszkania Klienta lub inny sąd indywidualnie ustalony z konkretnym Klientem.

10. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, lecz w przypadku umów zawieranych z Klientami będącymi Przedsiębiorcami Sprzedawca ponosi odpowiedzialność tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i w granicach rzeczywiście poniesionych strat przez Klienta będącego Przedsiębiorcą.

 

 

Aktualizacja regulaminu: 24.08.2017